torsdag 6 augusti 2009

Torsdag 6 Aug

Min dotter var här en stund i går och hadde världens huvudvärk.
Jag tog hand om hennes hund i natt så hon kunna få sova i lugn och ro.
Min andra dotter sov över här och vi pratade lite ,
sedan var vi hem till micke..
Hade lånat hans tumlare, för mina sängkläder råka vara fulla i hår..
Konstigt 2 katter och 2 hundar.
Mycket hår blir det .
Fick ett samtal hem, när jag ej var hemma.
Jeffe vart upprörd. smsade mig och talade om.
Ringde upp denna person.
Men då var det en annan ton i luren.
Men jag vet ej vem man skall tro på längre.
Lögnerna har varit många.
Vet att jag har sagt det förr.
Men ni får ju själva bestämma vilken /vilka ni skall tro på .
JAG LITAR EJ PÅ NÅGON.
"Du är den ända jag kan lita på"
Har förstört det för mig.
Känner ni igen uttrycket ?
Nej nu skall jag vara positiva glada spralliga Annelie
Kasta bort allt Negativt.. ej lägga det på hyllan .
I morgon skall jag jobba dygn, synd,
fanns någon som jag skulle vilja träffa på dragracingen i morgon.
En ny bekant.
Men det finns flera gånger.
Jag har ej bråttom.
Förhoppnings vis kommer jag väl ej tyna bort inom dom närmaste dagarna i allafall
Fast vikten sjunker gradvis.
Hört några gånger nu under veckan om jag äter överhuvudtaget
och det gör jag .
Nu är det kaffe dax här hos mig i allafall .


Inga kommentarer: